مدیر برنامه هافبک استقلال:

دل باقری با تیمی است که قدرش را بداند/ منصوریان به هافبک تیمش نیاز دارد

مدیر برنامه های فرشید باقری گفت: منصوریان به باقری نیاز دارد اما دل فرشید با جایی است که قدرش را بدانند.

دل باقری با تیمی است که قدرش را بداند/ منصوریان به هافبک تیمش نیاز داردکریمی مدیربرنامه های فرشید باقری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: حدود 2 ماه است که برای جدایی فرشید باقری از استقلال با مسئولان این باشگاه مذاکره می کنیم. چرا که آینده فرشید اهمیت زیادی دارد. اگر کادرفنی استقلال قصد استفاده از باقری را ندارد، دست کم مسئولان این باشگاه به فکر هدر رفتن بیت المال باشند و هزینه سنگینی را برای این بازیکن نپردازند.

وی افزود: علی رضا منصوریان بارها اعلام کرده که فرشید باقری در لیست مازاد استقلال نیست و به این بازیکن نیاز دارد. امروز هم که به باشگاه استقلال آمدیم افتخاری و بزرگی به ما گفتند که جذب سه بازیکن جدید هیچ ارتباطی به جدایی باقری ندارد و وی موظف است به قرارداد 2 ساله خود متعهد باشد.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: در نقل و انتقالات نیم فصل، 9 تیم به باقری پیشنهاد داده اند. حتی در این میان 6 تیم صراحتا اعلام کرده اند برای وی جا نگه داشته اند و به همین دلیل بازیکنی جذب نکرده اند. هرچند باقری باید به قراردادش پایبند باشد اما پول دادن به بازیکنی که کارایی چندانی برای استقلال ندارد خلاف اصول حرفه ای است. با این وجود کادرفنی و مسئولان باشگاه استقلال علاقه دارند وی همچنان در این تیم بماند.

مدیربرنامه های هافبک دفاعی استقلال درباره این که دل این بازیکن با آبی پوشان پایتخت است یا خیر، تصریح کرد: دل فرشید با جایی است که قدرش را بدانند و با شناخت از سبک بازی وی به باقری بازی دهند. به نظر شما وضعیت باقری در استقلال این گونه بوده است؟



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار