ساری،

امنيت و آسايش ضرورت زندگی

امنيت و آسايش از جمله ضروريات هر زندگی اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسين نياز آذری نماينده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در نشست تعاملی فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت:يکی از مسائل غير قابل انکاری که همه افراد در زندگی اجتماعی خود با آن مواجه شدند وجود عناصر هنجار شکن و مخل امنيت و آسايش اجتماعی است.

وی افزود: بسياری از اين افراد برای منافع شخصی خود سعی در تخريب و ضايع کردن حقوق ديگران دارند، ازاين رو وجود نيروی باز دارنده، و مقتدر يکی از ضروريات هر جامعه است.

نياز آذری با اشاره به اين كه وظيفه سنگين ايجاد امنيت در جمهوری اسلامي ايران برعهده نيروی انتظامی نهاده شده است، گفت: به هر اندازه اين ارگان امنيتی و نظامی بتواند در انجام مسئوليت های خود مقتدر و باصلابت اقدام كند آسايش و آرامش جامعه روز افزون ترخواهد شد.

نماينده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی امنيت و آسايش را از جمله ضروريات هر زندگي اجتماعی دانست و تصريح كرد: به طور قطع می توان ادعا كرد که اين نعمت ارزشمند خواست فطری همه انسانها است چرا که همه انسانها در درون خود خواهان اين نعمت با ارزش بودند و از دير باز نيز همه انسان ها برای حفظ و نگهداری اين نعمت ارزشمند راهکارهای مختلفی را مد نظر داشتند.

وی گفت: با تقويت نيروی انتظامی می‌توان با شناسایی مجرمان هر منطقه قدمی مؤثر در تأمين امنيت و آرامش منطقه و محله‌های شهری برداشت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.