تأکید وزیر کشور بر تأثیرگذاری و نقش آفرینی بیشتر زنان در مسائل مهم کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود وحدت، انسجام و هماهنگی زنان در عرصه های اجتماعی و ایجاد امید و نشاط برای مردم را لازم دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور روز دوشنبه 4 بهمن در اجلاس سراسری مشاوران استاندار و مدیران کل امور بانوان و خانواده استانداری های سراسر کشور حضور یافته بود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حضور بانوان در حوزه مسائل اجتماعی و داشتن مشارکتی فعال تر و جدی تر تأکید کرد.

وی نوشت:
"بحث وحدت، انسجام و هماهنگی زنان در عرصه های اجتماعی و ایجاد  امید و نشاط برای مردم لازم است و زنان باید تأثیر گذاری و نقش آفرینی بیشتری در مسائل مهم کشور داشته باشند. مردم ولی نعمت ما هستند و معتقدیم که هر زمان مردم در صحنه حضور داشته باشند کارها موثرتر و با هزینه کمتر پیش می رود /مردم نمی توانند در فضای بی اطلاعی و عدم اطمینان در امور مهم مشارکت موثر داشته باشند بلکه باید به مجموعه اقداماتی که دولت انجام می‌دهد  امیدوار بوده و به آن  اعتماد داشته باشند و به عنوان سرمایه  اجتماعی در پشتیبانی و حمایت از دولت باید پای کار باشند."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.