توقيف 120 تن گندم قاچاق در شهرستان کنگاور

جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف 120 تن گندم قاچاق در شهرستان کنگاور خبر داد و گفت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی ارزش اين محموله را يك ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ "عليرضا مرزباني گفت: در پي کسب خبري مبني بر دپوي گندم قاچاق در يكي از انبارهاي بزرگ كنگاور، بررسي موضوع در دستور کار مأموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. 

وي افزود: مأموران پليس آگاهي کنگاور با انجام اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبتي، به عنوان خريدار گندم با صاحب انبار وارد معامله شدند و به محض اطمينان از صحت خبر، طي هماهنگي با مقام قضائي وارد عمل شده و صاحب انبار را دستگير و انبار را پلمب کردند. 

اين مقام انتظامي اظهار داشت: متهم دستگير شده که مردي حدوداً 50 ساله و فاقد سابقه كيفري است، در بازجويي هاي پليس به جرم خود مبني بر دپوي گندم قاچاق اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد. 

سرهنگ مرزباني با اشاره به اينکه 120 تن گندم قاچاق در انبار موردنظر کشف شده است، ادامه داد: كارشناسان اداره جهاد كشاورزي پس از بررسي، اعلام کردند که اين محموله به قيمتي پايين تر از قيمت گندم ايراني وارد كشور شده است تا به قيمت گندم ايراني در استان كرمانشاه و استان هاي همجوار به فروش برسد، همچنين ارزش تقريبي آن يك ميليارد و 100 ميليون ريال است.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار