کشف سه و نیم تن لیمو خشک قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف سه و نیم تن لیمو خشک قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این محموله بیش از 900 میلیون رالج برآورد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "عزیز الهیاری گفت: مأموران انتظامی شهرستان روانسر با رصد اطلاعاتی و پایش محورهای مواصلاتی، موفق شدند یک محموله لیمو خشک قاچاق را شناسایی کنند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، این محموله از شهرستان های مرزی کرمانشاه بارگیری شده بود و قاچاقچیان قصد داشتند محموله را با یک دستگاه کامیون به استان های مرکزی کشور انتقال دهند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل انتظامی کامیون ولووی حامل لیمو خشک قاچاق را تحت تعقیب و کنترل نامحسوس قرار دادند و پس از ورود محموله به شهرستان روانسر، حین دپوی آن در یک انبار متروکه، پس از کسب مجوز قضائی وارد عمل شدند.

سرهنگ الهیاری گفت: دو قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند و در بازرسی از خودروی آنها، 176 کیسه لیمو خشک قاچاق به وزن تقریبی سه تن و نیم کشف و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام کارشناسان ارزش محموله بیش از 900 میلیون رالم است، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


انتهای پیام/ی 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار