اهواز؛

برگزاری افتتاحیه جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش خوزستان

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: این مراسم روز سه شنبه 5 بهمن ماه رأس ساعت 14 با حضور مسئولان استانی در محل سالن 22 بهمن مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،فرامرز کیانی زاده ،مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد:این مراسم روز سه شنبه پنجم بهمن ماه رأس ساعت 14 با حضور مسئولان استانی در محل سالن 22 بهمن مجموعه ورزشی تختی اهواز برگزار خواهد شد.

کیانی زاده ادامه داد:جشنواره استعدادیابی بر اساس طرح آمایش و اولویت‌های رشته‌های ورزشی در هر استان، متناسب با ظرفیت‌ها بین سه تا پنج رشته در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که قرار است در خوزستان با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد، در پنج رشته ورزشی بولینگ و بیلیارد، ‌کشتی، کاراته، گلف و بسکتبال به انجام برسد.

وی بیان کرد:هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی استعدادهای ورزشی، توسعه سلامت و نشاط عمومی بین نوجوانان و خانواده‌های آ‌ن‌ها و تحرک‌بخشی به فعالیت‌های استعدادیابی هیات های ورزشی است.

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت:جشنواره همگانی استعدادیابی ورزش خوزستان کار اجرایی خود را از ششم بهمن‌ماه به مدت دو روز در اهواز آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.