پاسداشت شهدای آتش نشان؛

تغییر نام یک تیم تنیس روی میز به شهدای آتش نشان

فدراسیون تنیس روی میز در یک اقدام جالب با رایزنی های صورت گرفته زمینه تغییر نام تیم صندوق ضمانت به شهدای آتش نشان را فراهم کرد.

تغییر نام تیم تنیس روی میز صندوق ضمانت به شهدای آتش نشان/پاسداشت شهدای آتش نشان به گزارش   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،  به منظور ارج نهادن به فداکاری های غیور مردان آتش نشانی و پس از رایزنی مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون تنیس روی میز با مدیران عامل بانک دی و صندوق ضمانت صادرات، مقرر گردید سهمیه حضور تیم صندوق ضمانت صادرات در لیگ برتر پس از موافقت مدیر عامل محترم آن صندوق به نام شهدای آتش نشان تغییر نام داده و سپس با همین نام در لیگ برتر سال جاری حاضر شود.

این اقدام فدراسیون در راستای تاکید وزارت ورزش و جوانان مبنی بر توجه ویژه به امور فرهنگی و به جهت تعامل و همکاری بسیار خوبی که در ماه های گذشته با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ایجاد شده و همچنین به پاس بزرگداشت یاد و خاطره آتش نشانان فداکار کشور صورت گرفته است.

در همین راستا مقرر گردیده پیشنهاد مدیریت تیم فوق الذکر با دو نفر از قهرمانان المپیکی و صاحب نام تنیس روی میز آقایان مجید احتشام زاده و ابراهیم علیدخت مطرح گردد.

همچنین تعدادی از ورزشکاران مطرح کشور به اتفاق یک ورزشکار چینی ترکیب تیم تنیس روی میز شهدای آتش نشان را تشکیل می دهند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار