افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیکی در فرودگاه ارومیه /سفربدون ویزای ۱۸۰ کشور به ارومیه

معاون وزیر امور خارجه گفت: شهروندان ۱۸۰ کشور جهان بدون ویزا می‌توانند به ارومیه سفر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حسن قشقاوی معاون وزیر امور خارجه عصر امروز در مراسم افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیک در فرودگاه بین‌المللی شهید باکری اورمیه گفت:خیلی خوشحالیم که در بهمن فجر آفرین شاهد افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیک فرودگاه ارومیه هستیم.

معاون وزیر امور خارجه در ادامه به تلاش نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:نمایندگان مردم ارومیه در مجلس برای راه اندازی دفتر صدور روادید الکترونیک پیگیری های زیادی انجام دادند.

قشقاوی افزود:با افتتاح این دفتر از امروز ارومیه چهارمین شهریست که بعد از تهران، شیراز و مشهد دفتر صدور روادید الکترونیکی در آن راه‌اندازی شده است.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به ظرفیت های آذربایجان غربی گفت: شهر ارومیه از منظر دانش و متخصصین پزشکی وضعیت بسیار خوبی دارد بنابراین وجود این دفتر می‌تواند به توسعه گردشگری سلامت کمک کند.

قشقاوی  افزود: با اتصال و فعال شدن دفتر صدور روادید الکترونیکی فرودگاه ارومیه، این شهر با جهان ارتباط بهتری خواهد یافت.

وی با تقدیر از تلاش‌های شهردار ارومیه در رسیدگی و حل مشکلات مدیریت شهری گفت: هم‌اینک امکان سفر شهروندان 180 کشور دنیا به‌جز 10 کشور استثنا بدون درخواست ویزا و فقط با داشتن یک گذرنامه معتبر به ارومیه فراهم آمده ‌و این مسافران ظرف حداکثر 5 دقیقه در فرودگاه ارومیه می‌توانند ویزای خود را دریافت کنند.


انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.