بیگ زاده:مخالف برگزاری جشن تولد در شب شهادت آتش نشانان بودم

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تمایلی به برگزاری جشن تولدم در شب شهادت آتش نشانان نداشتم.

بیگ زاده:مخالف برگزاری جشن تولد در شب شهادت آتش نشانان بودم/تراکتورسازی شخصیت قهرمانی داردهاشم بیگ زاده درباره برگزاری جشن تولد در شب شهادت آتش نشانان ساختمان پلاسکو در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: من در جریان برپایی جشن تولدم نبودم وگرنه مانع برگزاری این مراسم می شدم. همچنین دوست نداشتم که در شب شهادت تعدادی از آتش نشانان جشن تولد بگیرم و به یکباره با این مراسم روبرو شدم. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال فقط دوستان لطف کرده و کیک تولد برایم گرفتند و به خاطر شهادت تعدادی آتش نشان خوشحالی نکردیم.

بیگ زاده درباره شهادت برخی از آتش نشانان در ساختمان پلاسکو تصریح کرد: به خانواده شهدای آتش نشان تسلیت می گویم و خداوند به بازماندگان صبر عنایت بفرماید. 

بازیکن تراکتورسازی درباره برد برابر تیم پیکان گفت: ما می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما به علت بی دقتی و کم شانسی موقعیت های گلزنی را به راحتی از دست دادیم و فقط یک گل زدیم . البته برد این بازی برایمان مهم بود که به آن دست یافتیم. 

بیگ زاده درباره عملکرد داوری این بازی اظهار کرد: به نظرم داور پنالتی صددرصد بر روی محمد ابراهیمی نگرفت و از گرفتن برخی خطاها بر روی بازیکنان تیم ما هم چشم پوشی کرد. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تراکتورسازی شخصیت قهرمانی دارد و برای رسیدن به قهرمانی باید بازی های باقیمانده را ببریم. براین اساس تمرکز روی بازی های خودمان داریم و به نتایج رقبای خود از جمله پرسپولیس کاری نداریم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار