اصفهان؛

دردهه فجر 2 هزار برنامه در استان اصفهان برگزار می شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: بیش از 2 هزار عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان اصفهان در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، با بیان اینکه ستاد دهه فجر با 24 کمیته از ششم دیماه کار خود را آغاز کرد افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، حدود یک هزار و 600 برنامه در شهرستانها و 400 برنامه در مرکز استان اصفهان اجرا خواهد شد.
عسگری با بیان اینکه هم اندیشی و استفاده از تمام ظرفیت ها از مهمترین اهداف ستاد دهه فجر است گفت: برنامه های دهه فجر این استان با مشارکت دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد در سطح شهرستان ها و شهر اصفهان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه تعداد زیادی برنامه هم در 2 هزار مسجد و 5 هزار و 500 واحد آموزشی استان برگزار خواهد شد اظهار کرد: برنامه های دهه فجر باید عمومی، فراگیر و خلاقانه برگزار شود تا روحیه امید و نشاط را در مردم جامعه افزایش دهد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان به برنامه های هفته استقبال از دهه فجر، اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره شهید سردار صفوی و مهندسان دفاع مقدس، برپایی موزه عبرت ایران و تجلیل از خیریه های فعال در حوزه سلامت از مهمترین برنامه های هفته استقبال از دهه فجر است.
عسگری با بیان اینکه تریبون برنامه های دهه فجر نباید جهت گیری سیاسی پیدا کند اضافه کرد: مراسم 12 بهمن و ویژه برنامه سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تهییج همه سطوح جامعه برای حضور گسترده در برنامه های دهه فجر بویژه در روزهای 12 و 22 بهمن از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهارکرد: مشارکت مردمی در برگزاری برنامه های دهه فجر اهمیت خاصی دارد و در این برنامه ها باید به موضوع انتقال آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان توجه شود.
وی به مهمترین برنامه های ستاد دهه فجر استان اشاره کرد و افزود: برپایی کارناوال شادی و حرکت تاکسی ها از میدان انقلاب به سمت گلستان شهدا در روز 12فروردین به مناسبت سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور، نواختن زنگ انقلاب، نورافشانی و آذین بندی خیابان های سطح شهرها، دیدار با خانواده معظم شهدا ، برگزاری یادواره های شهدا، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام مبلغین و راهپیمایی روز 22 دوم بهمن به عنوان عید انقلاب و رفراندوم در دهه فجر انجام می شود.
وی تبیین اهداف و آرمانها، بازگویی دستاوردها در رسانه ها، اطلاع رسانی مطلوب از برنامه ها و تقویت جایگاه مردم در انقلاب را از جمله رسالتهای رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب در این ایام دانست.
عسگری، عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با جانبازان را از دیگر برنامه ها در این ایام اعلام کرد و گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، جشن های باشکوه در استان، افتتاح صدها پروژه و نشست پیشگامان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های دهه فجر، است.
دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان اصفهان نیز در گزارشی توضیح داد: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، حدود 10 هزار دقیقه برنامه به مناسبت دهه فجر در حوزه صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش می شود.
سید مهدی تائبی ادامه داد: سه هزار دقیقه برنامه در رادیو، 4 هزار دقیقه در سیما و سه هزار دقیقه در تامین و پخش در قالب برنامه های گفتگو محور با حضور پیشکسوتان و خانواده های شهدا ارائه خواهد شد.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز اصفهان افزود: تهیه مستند با موضوع انقلاب و رهبر کبیر انقلاب اسلامی و پخش فیلم های سینمایی در زمینه انقلاب از جمله برنامه های کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان اصفهان است.
در این جلسه دبیران و مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر استان اصفهان گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار