خرم آباد؛

بهره برداری از بیمارستان آیت‌الله بروجردی تا پایان امسال

استاندار لرستان گفت: بیمارستان آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد بهمن‌ماه امسال به بهره برداری می رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ هوشنگ بازوند  با انتقاد از روند کند  ساخت بیمارستان آیت‌الله بروجردی افزود: پروژه بیمارستان آیت‌الله بروجردی از جمله پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان بروجرد است که تاکنون روند احداث و تجهیز آن با کندی پیش رفته است.

استاندار لرستان گفت: درصورتی‌که اداره کل راه و شهرسازی قادر به اتمام و تکمیل این پروژه نباشد تصمیمات لازم به‌ منظور بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این پروژه اتخاذ می‌شود چراکه افتتاح این بیمارستان نباید به سال بعد موکول شود بنابراین با تجمیع تمامی امکانات موردنیاز این بیمارستان باید در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به گذشت  9 سال از آغاز ساخت بیمارستان آیت‌الله بروجردی بیان کرد: قرار بود این بیمارستان تا پایان سال 95 آماده بهره‌برداری شود بنابراین تمامی امکانات برای عملی شدن این قول به کار گرفته می‌شود.

بازوند تصریح کرد: پروژه بیمارستان آیت‌الله بروجردی از جمله پروژه‌هایی  بوده که در سفر وزیر بهداشت به استان لرستان قول بهره‌برداری از آن داده‌شده اما تاکنون اجرایی نشده است.

 عملیات احداث بیمارستان 229 تخت خوابی آیت‌الله بروجردی در زمینی به مساحت 500 هزار مترمربع از سال 86 آغازشده و تاکنون با اعتبارات مقطعی منتظر بهره‌برداری دیرهنگام است که برای تکمیل و بهره‌برداری از آن 23 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.