زاهدان؛

فرمانده جدید انتظامی چابهار معرفی شد

باحضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، حیدرعلی کیخا به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان چابهار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سردار حسین رحیمی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان چابهار که با حضور مسئولان ارشد این شهرستان برگزار شد، امنیت داخلی هر کشور را راهبردی ترین مساله در هر سرزمین خواند و گفت: کشوری می‌تواند در عرصه جهانی نقش آفرین و در معادلات بین‌المللی اثرگذار باشد که از امنیت داخلی مطلوب برخوردار باشد.  

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نیروی انتظامی با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط با حوزه امنیت با ایجاد هم افزایی مشترک، توانسته امنیت مطلوب را در این نقطه حساس از کشور برقرار کند و دشمنان را از رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارد.

وی شهرستان چابهار را یک نقطه استراتژیک در کشور و از نقاط آینده دار منطقه خواند و گفت: با وجود امنیت مطلوب حاکم بر استان و حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی ما در آینده نزدیک شاهد رونق و توسعه بیش از پیش در این منطقه خواهیم بود.

سردار رحیمی با اشاره به اهمیت وجود وحدت و همدلی در درون مجموعه نیروی انتظامی ادامه داد: همه باید تلاش کنند که با وحدت رویه و دوری از اعمال سلیقه‌های شخصی در راه خدمت رسانی به مردم حرکت کنیم.  

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه، با زور و قدرت، اقتدار به وجود نمی آید گفت: اقتدار در سایه تلاش شبانه‌روزی، خدمت رسانی و احترام به مردم و برخورد محکم با قانون شکنان محقق می‌شود.

در پایان این مراسم از زحمات محمدنوربخش فرمانده انتظامی سابق چابهار قدردانی و حیدرعلی کیخا به سمت فرمانده جدید انتظامی شهرستان چابهار منصوب شد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار