ایرانشهر؛

دستگیری عامل ایجاد مزاحمت در فضای مجازی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای خانم جوان می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شكایت خانمی مبنی بر مزاحمت تلگرامی از سوی فردی ناشناس موضوع در دستور كار تیمی از کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که مردی جوان که در کانال تلگرام شاکی نیز عضو است اقدام به فحاشی و تهدید وی جهت ملاقات حضوری و رسیدن به نیت شوم خود دارد.  

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با یک سری تحقیقات فنی و استفاده از مهندسی اجتماعی متهم را که جوانی 27 ساله است و در شهرستان چابهار سکونت دارد، شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.  

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در بازجویی های اولیه به بزه انتسابی اعتراف و اعلام داشت برای برقراری ارتباط با شاکی دست به این اقدام زده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به معرفی متهم به دادسرا از شهروندان خواست ضمن ارتقاء سواد رسانه ای خود در صورت مواجهه با موارد مشابه از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب کرده و سریعا مراتب را به فوریت های پلیسی 110 و پلیس فتا شهرستان گزارش نمایند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار