نارضایتی کاربران توییتر از تعقیب اجباری حساب کاربری ترامپ

دنبال کنندگان حساب کاربری "باراک اوباما" در توییتر حالا مجبور به تعقیب اجباری این حساب که در اختیار "دونالد ترامپ" است، شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تک پورتال؛ با آغاز دوران ریاست جمهوری "دونالد ترامپ" وی از این پس اجازه فعالیت با حساب کاربری شخصی خود را در توییتر ندارد. از این پس ترامپ باید از حساب کاربری مخصوص رئیس جمهور آمریکا با نشانه @POTUS استفاده کند که پیش از این در اختیار "باراک اوباما" بود. 

بسیاری از دنبال‌کنندگان حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا از طرفداران اوباما بوده و مایل به تعقیب توییت‌های وی بودند. این افراد علاقه‌ای به دنبال کردن ترامپ و مشاهده مطالب ارسالی وی ندارند. توییتر بدون در جریان گذاشتن این کاربران، تمام آنها را به فهرست دنبال‌کنندگان ترامپ در صفحه کاربری جدید اضافه کرده که موجب عصبانیت کاربران قدیمی شده است. کاربران از اینکه توییتر آنها را از این موضوع مطلع نکرده و به طور اجباری در حال دنبال کردن حساب ترامپ هستند، ابراز نارضایتی کرده‌اند.

برخی کاربرانی که از دنبال کردن این حساب در توییتر انصراف داده‌اند، اعلام کردند به دلیل برخی مشکلات فنی درخواست آنها به طور سریع و فوری اعمال نشده و در نتیجه هنوز هم جزو دنبال کنندگان حساب ترامپ در توییتر هستند.

نکته جالب آنکه با پایان مراسم تحلیف ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، برخی کاربران گزارش دادند توییتر به طور خودکار و اجباری آنها را مجبور به تعقیب حساب @POTUS کرده و حتی گزینه "انصراف از دنبال کردن" نیز در حساب کاربری آنها غیرفعال شده است.

به نظر می‌رسد درخواست ناگهانی عده زیادی از کاربران برای توقف دنبال کردن حساب @POTUS باعث اختلالاتی در توییتر در این زمینه شده باشد. این مشکل در ارتباط با حساب‌های کاربری رسمی معاون رئیس جمهور آمریکا و بانوی اول آمریکا نیز رخ داده است.

"جک دورسی"، مدیر عامل توییتر، اعلام کرد: مشکل یاد شده ناشی از طی شدن فرایند خودکار انتقال حساب‌های یاد شده از اوباما و همکارانش به ترامپ است و به زودی برطرف خواهد شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار