شیراز؛

برپایی اردوی سلامت در کوهمره سرخی فیروزآباد

اردوی سلامت با ارائه خدمات رایگان در کوهمره سرخی فیروزآباد فارس برپا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس گفت: در این اردو به ۵ هزار نفر از مردم نیازمند در منطقه کوهمره سرخی فیروزآباد بوسیله پزشکان متخصص ویزیت و درمان رایگان می‌شوند.

رامجردی بیان کرد: این سومین اردوی موسسه خیریه سلامت است که در روستای وحدت آباد منطقه کوهمره سرخی در 70 کیلومتری شهر میمند برپا شده و در آن خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی برای  افراد نیازمند به صورت رایگان انجام می شود.

رامجردی در این اردو ارائه خدمت به 2هزار و 500  دانش آموز مقطع ابتدایی و 2 هزار و 500 زن و مرد بالای 40 سال ساکن این منطقه است، افزود: این اردو  از 1 دی ماه امسال آغاز و تا 15 اسفند با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی و چشم پزشکی در این منطقه ادامه دارد.

رامجردی تصریح کرد: خیران سلامت فارس پارسال با پذیرش 1 هزار و 460 میلیارد ریال در قالب  107 تفاهم نامه در تحول بخش درمان فارس اثرگذار شدند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با بیان اینکه از این میزان تعهدات 700 میلیارد ریال در طرح های خیرساز جذب شده و مابقی با پیشرفت فیزیکی طرح هزینه می‌شود، افزود: کمک‌ های خیرین در سال 94 نسبت به سال 93 از رشد 53 درصدی و نسبت به سال 92 از رشد 181 درصدی برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: خیرین حوزه سلامت فارس در 14 سال گذشته 7هزار و 500 میلیارد ریال به عرصه سلامت کمک کردند که زمینه فعالیت مجمع خیرین سلامت را در کشور فراهم کرده‌ است.

رامجردی اظهار کرد: در راستای تجلیل از اقدامات خیرین حوزه سلامت استان فارس  50 نفر خیر برگزیده سال 94 بوسیله دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت فارس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی از حمایت و همکاری فرماندارفیروزآباد، بخشدار میمند، رئیس شبکه بهداشت فیروزآباد و مسئولان آموزش و پرورش میمند،کمیته امداد و بهزیستی میمند در ارائه هرچه بهتر خدمات بهداشتی به گروه‌های مورد هدف این اردو قدردانی کرد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.