عذرخواهی سازمان پارک‌های ملی آمریکا به دلیل انتشار تصاویر مراسم تحلیف ترامپ

سازمان پارک‌های ملی آمریکا به دلیل انتشار تصاویری از مراسم تحلیف ترامپ در توییتر عذرخواهی کرد.

عذرخواهی پارک ملی آمریکا به دلیل انتشار تصاویر مراسم تحلیف ترامپبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، سازمان پارک‌های ملی آمریکا روز گذشته (شنبه) به دلیل انتشار تصاویری در شبکه اجتماعی توییتر به منظور نشان دادن تعداد شرکت کنندگان در مراسم تحلیف دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور این کشور- عذرخواهی کرد.

این سازمان در پیامی توییتری نوشت: «ما از بابت توییت‌هایی که دیروز منتشر شد عذرخواهی می‌کنیم و به انتشار تصاویر زیبا از پارک‌هایمان ادامه می‌دهیم».

واشنگتن‌پست اوایل روز شنبه گزارش داد دولت ترامپ از وزارت کشور خواست استفاده از توییتر را به دلیل پیام‌هایی که روز جمعه (1 بهمن) همزمان با برگزاری مراسم تحلیف ترامپ منتشر شدند، ممنوع کند.

بنابر گزارش‌ها کارمندان سازمان پارک‌های ملی آمریکا جمعه ایمیلی را دریافت کردند که در آن نوشته شده بود: «به دستور دولت جدید تمام ادارات و وزارت‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی استفاده از توییتر را متوقف کنند».

یک مقام دولتی اعلام کرد در حال بررسی احتمال هک شدن حساب‌های توییتر هستند. البته حساب توییتر سازمان پارک‌های ملی آمریکا پس از حذف پیام‌های مذکور به فعالیت خود ادامه داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار