استان بوشهر:

آغاز بکار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان بوشهر از آغاز به کار این جبهه با انتخاب اعضاء شورای مرکزی این تشکیلات در استان خبر داد.

آغاز بکار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله شفیعی اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پس از شناخت اعضاء شورای مرکزی خود در استان بوشهر رسما آغاز به کار کرد.

وی اضافه کرد: عبدالکریم جمیری، عیسی حیدری و اینجانب به ترتیب به عنوان رئیس، دبیر اجرایی و سخنگوی این جبهه انتخاب و حجت‌الاسلام علی زاهددوست، علی احمدی‌پور، عبدالرحیم افروغ، محمدرضا ایرج‌زاده، عبدالحسن بهزادی، زهرا رضایی، عبدالحسن رفیعی‌نژاد، شهلا شاکردرگاه، عبدالله فاتحی، یوسف کروبی‌نیا، محمود معتمدی، عباس منعمی، علی موحدی و سید محمد هاشمی‌فرد به عنوان اعضاء این جبهه معرفی شدند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان بوشهر با اشاره به بیانیه اعلام موجودیت این جبهه در استان بوشهر تصریح کرد: از تمامی نیروهای انقلاب اسلامی، دردمندان و دلسوزان، صاحبان اندیشه و اراده از اقشار مختلف مردم در سراسر استان بوشهر، دعوت می‌شود در این جهاد مقدس شرکت کنند.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این جبهه فراگیر و مردمی، اتحاد مردم برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور، تحول در وضعیت اقتصادی مردم، مبارزه با فساد و جلوگیری از نفوذ نااهلان در بدنه‌ حاکمیتی کشور و هموار کردن مسیر پیشرفت و عدالت و رهایی از این وضعیت شکننده و جان فرساست.

شفیعی یادآور شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر برخاسته از متن نیروهای مؤمن و انقلابی سراسر استان بوشهر است که با هماهنگی جبهه‌ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور، ضمن اعلام موجودیت، خط مشی سیاسی و اهداف و برنامه‌های جبهه را معین و اعلام خواهد کرد.

وی ادامه داد: از همه‌ی نیروهای ارزشی و انقلابی که از وضع موجود به خصوص در استان بوشهر نگران بوده و به دنبال آینده‌ای توأم با پیشرفت و تعالی برای این استان هستند انتظار داریم که با تمامی همت و توان خود در این مسیر خدایی یاور ما باشند تا به زودی شاهد نصرت الهی در همه‌ی عرصه‌ها باشیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان بوشهر تاکید کرد: این جبهه متعلق به همه‌ی نیروهای دلسوز، انقلابی و مردمی است و سایر برنامه‌ها و فعالیت‌ها در روزها و هفته‌های آتی به اطلاع مردم خوب و فهیم استان بوشهر رسانده می‌شود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.