اصفهان؛

همدردی باشگاه‌های اصفهان با آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو تهران

باشگاه‌های فرهنگی ورزشی سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی پسند در پیام‌هایی جداگانه رشادت‌های آتش‌نشانان ساختمان پلاسکو تهران را ستودند و با آن‌ها همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،باشگاه‌های سپاهان، ذوب‌آهن و گیتی‌پسند اصفهان در پیام‌هایی جداگانه حادثه تلخ مجتمع پلاسکوی تهران را تسلیت گفتند.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درگذشت هموطنان عزیز را در حادثه مجتمع پلاسکو را تسلیت گفت.

مدیرعامل و خانواده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پیامی حادثه دلخراش مجتمع پلاسکو تهران که منجر به درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان شد را به عموم مردم ایران تسلیت می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که با تلاش نهادهای ذیصلاح، سایر هموطنانی که در این حادثه گرفتار شده و هنوز زنده‌اند، هر چه سریع‌تر نجات پیدا کنند.

در بیانیه باشگاه ذوب‌آهن هم آمده‌است:

در پی حادثه تلخ آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو تهران و به شهادت رسیدن جمعی از آتش‌نشانان جان بر کف و فداکار نیروهای آتش‌نشانی و امداد تهران بزرگ، مدیریت و پرسنل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان این ضایعه تلخ را به مردم شریف ایران‌زمین و به خانواده گرامی این عزیزان ایثارگر، تسلیت عرض می‌گوید.

علیرضا جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند هم در پیامی شهادت آتش‌نشانان فداکار که در طی عملیات مهار آتش‌ساختمان پلاسکو تهران جان خود را از دست دادند را به خانواده‌هایشان و سازمان آتش‌نشانی کشور تسلیت گفت.

در بیانیه این باشگاه آمده است: آنان که در راه خدا قدم برداشته و از جان و مال خودشان در راستای خدمت به خلق پروردگار دریغ ندارند، مقامی همچون شهدا داشته و بهشت را توشه دنیای باقی خود خواهند کرد.

شهادت آتش‌نشانان دریادل که با ایثار و شجاعت، بی‌محابا دل به شعله‌های آتش زدند به همگان نشان دادند فرهنگ ایثار، جوانمردی، جهاد و شهادت همچنان در وجود جوانان این مرز و بوم زنده و پویا است و هستند افرادی که با روحیه‌ای نظیر دوران پر افتخار دفاع مقدس، پای در عرصه خدمت‌گذاری گذاشته و تا آخرین نفس برای آرامش، امنیت و آسایش همشهریان و هموطنانشان تلاش می‌کنند.

اینجانب ضمن تسلیت به ملت عزیز ایران ، خانواده آنان و همکاران این آتش‌نشانان قهرمان، از خداوند متعال برایشان بالاترین درجات و برای همه داغدیدگان صبر و اجر خواهانم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.