بندرعباس؛

حل مشکلات اقتصادی نیازمند عمل است

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،آیت الله نعیم آبادی در خطبه های  امروز نماز جمعه بندرعباس افزود: اجرای اقتصاد مقاومتی نیاز به کار کارشناسی و برنامه های عملیاتی دارد.
امام جمعه بندرعباس بر توسعه زیرساخت های صادرات کالاهای غیر نفتی تاکید کرد و گفت: هرمزگان در بخش های کشاورزی، شیلاتی و صنایع و معادن از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و باید مسئولان زمینه صادرات این محصولات را فراهم کنند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با اشاره به هجوم دشمن در عرصه های فرهنگی افزود: مراکز اموزشی و خانواده ها باید با هوشیاری در مقابل ترفندها و تهاجم فرهنگی دشمن بیش از پیش اماده باشند.
امام جمعه بندرعباس گفت: دانشگاهها و خانواده ها باید سنگرهای آموزشی خود را تقویت کنند تا فرصت سوء استفاده از دشمنان گرفته شود.
آیت الله نعیم آبادی در ادامه به روز هوای پاک هم اشاره کرد و افزود: مردم باید با همکاری شهرداری در تمیز نگه داشتن شهر و محیط زیست خود را سهیم بدانند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.