نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: مسلمانان با بهره گیری از مفاهیم نورانی قرآن در زندگی شخصی و حرفه ایی موفق تر می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،  آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس گفت: نگاه منصافانه در داوری ها و تلاش دلسوزانه در حرفه و کار زمینه ساز رشد و تعالی در جامعه است.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با اشاره به احادیث و روایات بهترین شیوه برای زندگی را سرلوحه قرار دادن تعادل و تعامل عنوان کرد و افزود: این دو مفهوم حتی در عبادت و تلاش برای معاش نیز کاربردی اثر گذار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم گفت: امام رضا (ع) و خواهر ایشان از ذخایر معنوی کشور هستند و پیروی از سیره این بزرگواران ضامن سعادت مردم مسلمان ایران است.

امام جمعه بندرعباس با مهم دانستن برنامه ریزی ها برای کاهش آثار بلایای طبیعی و روز مقابله با زلزله پیشگیری برای به حداقل رساندن آثار بلایای طبیعی را با برنامه ریزی مسئولان و آموزش همگانی خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان نهم دی را روز میثاق با ولایت و اوج بصیرت مردم ایران توصیف کرد و گفت: این روز یادآور حضور باشکوه مردم ایران در دفاع از ولایت و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله نعیم آبادی در پایان هم به امنیت بالا در همه زمینه ها و از جمله؛ امنیت ناوگان هوایی کشور هم اشاره کرد و از مجاهدت های خاموش کارکنان و مسئولان مربوط تشکر کرد.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.