ایمن سازی 40 باب مدرسه واقع در حاشیه راههای آذربایجان غربی

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت:امسال 40 باب از مدارس واقع در حاشیه راههای آذربایجان غربی ایمن سازی می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛فروغ فاریابی با اعلام این خبر افزود: امسال 40 باب از مدارس واقه در حاشیه راههای استان ایمن سازی شدند که شامل ایمن سازی فیزیکی و آموزشی بوده و در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل 10 باب افزایش داشته است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی ادامه داد: مدارسی که امسال زیرپوشش طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها قرار گرفتند در محورهای ارومیه، پلدشت، چالدران، ماکو، اشنویه، مهاباد، شاهین دژ، سردشت و پیرانشهر واقع هستند.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت اجرای طرح ایمن سازی مدارس در حاشیه راه ها ادامه داد: با توجه به تردد روزانه دانش آموزان این مدارس و امکان وجود خطرات جانی ناشی از حوادث در محورهای ارتباطی، اجرای این طرح برای ارتقاء ایمنی دانش آموزان، جلوگیری از لطمات جانی آنان فرهنگ سازی و بهبود وضعیت ایمنی عبور و مرور دانش آموزان این مدارس، بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: ایمن سازی فیزیکی مدارس در 2 بخش شامل آموزش، تجهیز مدرسه به وسایل ایمنی و ایمن سازی فیزیکی مدارس در قالب نصب تابلو و چراغ چشمک زن در مقابل مدارس، ایجاد خط کشی های لازم بر کف جاده وترمیم آسفالت به مرحله اجرا می رسد.​

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.