تاکیدامام جمعه تبریز بر هوشیاری دلسوزان فرهنگی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دلسوزان فرهنگی باید هوشیار باشند و گرفتار توطئه های دشمن نشوند.

امام جمعه تبریز بر هوشیاری دلسوزان فرهنگی تاکیدکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی استان که با حضور جمعی از فرهیختگان و فعالان فرهنگی برگزار شد، اظهارکرد: در داخل کشورعده‌ای در ظاهر از تبعیت از امام (ره)، مقام معظم رهبری و انقلابی بودنشان دم می‌زنند اما در باطن چیزی از اهداف امام (ره) نفهمیده‌اند.
وی با بیان اینکه بی‌تفاوتی مختص انسان بصیر نیست و اسلام انسان را به حیات دعوت می‌کند ، ادامه داد: در صدر اسلام بسیار بودند افرادی مانند حجر بن عدی که تحت فشار معاویه هیچگاه از راه ولایت خارج نشد در عین حال، طلحه و زبیرهایی نیز بودند که در صدر نهضت بسیار فداکار بودند اما وقتی مسئله پست و مقام مطرح شد قافله را باختند.
وی با اشاره به برخی سخنرانی‌ها اظهارکرد: قدیس‌سازی افراد و ملحد نامیدن منتقدان صحیح نیست و در مجالس سخنرانان باید عفت کلام داشته باشند و همه جناح‌ها بر واقع‌گویی تکیه کنند.
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر تبیین سرنوشت جداکنندگان از راه ولایت اعم از ملی مذهبی‌ها تا جریان‌ها و گروه‌های معاند انقلاب، گفت: سرانجام نفاق قدیم مشخص شد اما نفاق جدید همچنان مشغول کار و درحال بزک کردن آمریکاست.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.