کرمان؛

افزايش 63 درصدی کشف مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از افزايش 63 درصدی کشف مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

 افزايش 63 درصدی کشف مواد مخدر در کرمان به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ٬  فرمانده انتظامی شهرستان کرمان سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت : پليس شهرستان کرمان از ابتدای سال جاری تا کنون با اولويت قرار دادن اجرای طرح های موضوعی، نقطه ای و منطقه ای موفق به کشف انواع مواد مخدر، در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده با بکارگيری توان و ظرفيت های درون سازمانی پليس در سطح شهرستان شده است.  

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در ادامه از افزايش کشفيات مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 6 هزار و 300 كيلوگرم انواع مواد مخدر توسط كلانتری و پاسگاه هاي اين فرماندهی کشف که اين مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزايش را نشان می دهد.  

وی تصريح کرد: در نتيجه اجرايی شدن طرح های مذکور 156 قاچاقچی و343 نفر خرده فروش و توزيع کننده مواد مخدر در نقاط آلوده و حاشيه اي شهر دستگير و به مراجع قضايی معرفی شده اند.  

روانبخش در ادامه يادآور شد: از آنجا كه بعضا سرقت های به وقوع پيوسته در سطح شهر توسط افراد معتاد و در جهت تامين مواد مصرفی خود صورت می پذيرد،2 هزار نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر نيز دستگير شدند. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ضمن اشاره به اينکه در اکثر طرح های اجرا شده يکی از مهمترين محورهای موضوعی مواد مخدر بوده است، خاطر نشان کرد: پيشگيري از اعتياد و مقابله با پديده شوم مواد مخدر نيازمند عزم همگانی بوده و تا حصول نتيجه مطلوب بايستی تمامی نهادها، دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه به وظايف تعريف شده خود عمل کنند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: کرمان ، مواد مخدر ، کشف ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.