تبریز؛

ارسال 68 مقاله به چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی آذربایجان شرقی

دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی آذربایجان شرقی، از ارسال 68 مقاله به دبیرخانه این کنگره خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ میرغلامی گفت: با توجه به زمان محدود فراخوان مقالات این کنگره و تخصصی بودن موضوعات، تعداد مقالات دریافتی توسط دبیرخانه کنگره رضایت بخش است.
وی اظهار کرد: این مقاله ها در محورهای مختلف مانند منظر فرهنگی و شهری تاریخ، سازه در تاریخ معماری و شهرسازی، باستان شناسی، معماری و شهرسازی، میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث فرهنگی ناملموس، راه های فرهنگی و عناصر وابسته، حوزه های فرهنگی - طبیعی، شهرها و روستاهای تاریخی به دبیرخانه ارسال شده است.
دبیر علمی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان آذربایجان شرقی یادآوری کرد: پس از بررسی و ارزیابی مقالات توسط اعضای کمیته علمی کنگره از مجموع این مقالات 37 مقاله به عنوان مقالات حائز شرایط تشخیص داده شد.  
میرغلامی، ادامه داد: از کل این مقالات که در لوح کنگره درج خواهد شد، 22 مقاله برای چاپ در کتاب کنگره انتخاب شده که 11 مورد از این مقالات علاوه بر چاپ به صورت شفاهی و 4 مورد نیز به صورت پوستری در مدت برگزاری کنگره (3 و 4 بهمن) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز ارائه خواهد شد.  
چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان میزبان سخنرانان و میهمانان ویژه از جمله فرهاد فخار تهرانی، سیدامیر منصوری، مهندس سعید نیا و اساتید و محققان صاحب نام حوزه تاریخ معماری و شهرسازی ایران خواهد بود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار