یاسوج؛

توسعه استان همراه با حفظ منابع طبیعی مدنظر مسؤولان باشد

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه استان همراه با حفظ منابع طبیعی باید مدنظر مسؤولان باشد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ز دردیداربا مسوولان منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از تلاش‌های مجموعه کارکنان و مسؤولان منابع طبیعی استان اظهار کرد: اقدامات خوبی برایی جلوگیری از تصرفات توسط سودجویان و مخربان منابع طبیعی صورت می‌گیرد که نتیجه زحمات کارکنان این اداره‌کل است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مقاومت مسؤولان منابع طبیعی در مقابل فشارها برای جلوگیری از تصرف و تخریب عرصه‌های منابع طبیعی قابل تقدیر است تصریح کرد: در راستای حفظ منابع طبیعی باید گام‌های اصولی برداشته شود.

ملک‌حسینی تصریح کرد: فشارها در بسیاری از مناطق بسیار زیاد است که باید برای حفظ منابع طبیعی تلاش‌ها بیشتر شده و مقاومت کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که اتفاقات باید توسط منابع طبیعی رصد شود خاطرنشان کرد: باید با قوت و قدرت جلوی تخلفات را گرفت.

این استاد حوزه‌های علمیه با اشاره به این که باید فرهنگ‌سازی شود تا مردم استفاده بهینه‌ای از منابع طبیعی و جنگل‌ها داشته باشند افزود: در این میان نباید حقی هم از مردم ضایع شود و تبعیضی صورت نگیرد.

وی با تأکید بر اینکه روند واگذاری‌ها باید معقول باشد افزود: ما نیز صحبت‌های مردم را با دقت می‌شنویم و اگر جایی تبعیض صورت گرفته باشد تذکرات لازم را می‌دهیم.

ملک‌حسینی حفظ منابع طبیعی و جنگل‌ها را برای آیندگان لازم دانست و گفت: توسعه استان باید با حفظ منابع طبیعی لحاظ شود.


انتهای پیام /د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.