آغاز اجرای 17 طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان مرند

عملیات اجرایی 17 طرح بهداشتی و درمانی با زیربنای 8 هزار مترمربع و پیش بینی اعتبار 120 میلیارد ریال در شهرستان مرند آغاز شد.

آغاز اجرای 17 طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان مرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تبریز گفت: از این اعتبار مبلغ 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  و بقیه از محل منابع استانی و شهرستانی تامین خواهد شد.
صومی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان مرند هم از توسعه فضای بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مرند در اوایل سال آینده خبر داد.
وی با اشاره به برنامه افزایش حداقل 50 تخت بستری این بیمارستان افزود : درخواست خرید دستگاه تصویربرداری مغناطیسی برای بیمارستان مرند داده شده است و بعد از جانمایی آن در بیمارستان آیت الله حجت کوه کمری مستقر خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ساخت درمانگاههای تخصصی را نیاز ضروری شهرستان مرند دانست و گفت: برای تکمیل روند ارجاع بیماران از خانه های بهداشت و مراکز درمانی به کلینیک های تخصصی و درنهایت به بیمارستان نیاز به ساخت درمانگاههای تخصصی در شهرستان داریم.
صومی در خصوص طرح ساخت بیمارستان 304 تختخوابی مرند گفت: موافقت های اولیه برای احداث این بیمارستان اخذ شده است.
حسن نژاد نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت : در قانون برنامه ششم توسعه مصوبات خوبی برای رفع مشکلات نظام سلامت صورت گرفته است که با اجرای این مصوبات شاهد رفع بسیاری از معضلات این بخش خواهیم بود.
راستگو فرماندار شهرستان ویژه مرند هم از افتتاح چهار طرح شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شامل درمانگاه تخصصی مرند ، بخش دیالیز بیمارستان حجت کوه کمری ، درمانگاه زنوز و مرکز بهداشت و درمان روستای هرزند عتیق در هفته سلامت مقارن با اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار