بندرعباس؛

اهدای سهم مالکیت منازل مسکونی بنیاد مستضعفان با دستور رهبر معظم انقلاب

اسناد قرارداد واگذاری سهم مالکیت بنیاد مسستضعفان در 350 منزل مسکونی در محله نایبند جنوبی بندرعباس امروز اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم اهدای این اسناد گفت:  مالکیت دو دانگ(یک سوم) این واحدها در اختیار بنیاد مستضعفان بود که به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به طور رایگان به مردم محروم  اهدا شد.

وی گفت: وسعت این خانه ها در مجموع 18 هزار مترمربع و به ارزش 85 میلیارد ریال است .

رئیس بنیاد مستضعفان کشور  با اشاره به واگذاری سهم مالکیت بنیاد مستضعفان در 17 هزار واحد مسکونی به مردم  از ابتدای سال تا کنون افزود: این  شمار تا پایان سال به 20 هزار واحدافزایش خواهد یافت.

محمد سعیدی کیا گفت:  تا کنون سهم بنیاد مستضعفان در 33 هزار واحد به مساحت هزار و 400 هکتار و ارزش بیش از 430 میلیارد تومان در کشور واگذار شده است.

وی از اختصاص 20 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در استان هرمزگان برای امسال خبرداد و افزود:  بنیاد 5 درصد از سود این تسهیلات را بصورت یارانه پرداخت می کند .

هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک هرمزگان نیز در این مراسم گفت: علاوه بر سهم دو دانگی بنیاد مستضعفان که امروز واگذار شد، یک دانگ دیگر از مالکیت این منازل در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است و سه دانگ دیگر نیز در مالکیت بخش خصوصی است که انتقال مالکیت این سهام نیز در حال پیگیری است.

آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم  با اشاره به خدمات مطلوب بنیاد در هرمزگان گفت: انتظار می رود بیناد در تکمیل ساخت مسجد جامع بندرعباس و حوزه علمیه میناب نیز کمک کند.

جاسم جادری استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: بنیاد مستضعفان در هر استان یک مرکز بهداشتی درمانی به نام درمان بستر می سازد که در هرمزگان دو واحد از این مراکز در لیردف جاسک و سرگز احمدی ساخته خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این بنیاد مستضعفان سرمایه گذاری برای راه اندازی یک شهرک گردشگری در هرمزگان را پذیرفته است که می تواند اشتغال مناسبی در استان ایجاد کند.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: بنیاد مستضعفان طرح های خوب صنعتی مانند فولاد سازی در هرمزگان دارد که انتظار می رود سهم مناسبی از اشتغال در این طرح ها به جوانان بومی استان اختصاص یابد.

هاشمی تختی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: امیدواریم مشکلات دیگر محلات بندرعباس مانند حسین آباد، خواجه عطاء و اسلام آباد در زمینه واگذاری مالکیت حل شود.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار