همدان؛

جریمه 48 میلیونی کارخانه آرد متقلب در همدان

مدیرکل تعزيرات حكومتي استان همدان گفت: يك کارخانه تولید آرد متقلب توسط تعزيرات حكومتي همدان 48 ميليون ريال جريمه شد.

جریمه 48 میلیونی کارخانه آرد متقلب در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا حسن‌پوربا اشاره به اینکه این شرکت به اتهام تقلب و تولید آرد نامرغوب و باسبوس پایین جریمه شد، افزود: با توجه به تذکرات مکرر از سوی دانشگاه علوم پزشکی و عدم توجه کارخانه نپرونده‌ای در شعبه هیئت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و مشخص شدن تخلف، متهم به پرداخت مبلغ 48 میلیون و616 هزار و 800 ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم شد.

وی همچنین از محکومیت قاچاقچي لوازم یدکی خودرو خبر داد و ادامه داد: قاچاقچی لوازم یدکی خودرو علاوه بر ضبط كالا به نفع دولت به پرداخت جزاي نقدي در حق دولت نيز محكوم شد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: فردی که به‌وسیله یک دستگاه خودرو وانت، 406 عدد انواع لوازم یدکی خارجی به ارزش 60 میلیون و 750 هزار و 53 ریال را به صورت غیرقانونی حمل می‌کرد، دستگیر و پس از مراحل قانونی توسط شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر علاوه بر ضبط كالا به پرداخت مبلغ 61 میلیون ريال جزاي نقدي در حق دولت نیز محكوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان همچنین از محکومیت میلیونی قاچاقچی سیگار در نهاوند خبر داد اظهار داشت: قاچاقچی سیگار در تعزيرات حكومتي نهاوند به بیش از310 میلیون ريال محکوم شد به طوریکه این قاچاقچي علاوه برضبط كالا به نفع دولت، به پرداخت جزاي نقدي نيز محكوم شد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.