ورود تیم تحقیقاتی بریتانیا به افغانستان برای بررسی انفجار قندهار

بریتانیا در حالی تیم تحقیقاتی به افغانستان اعزام کرده که دولت کابل حمله قندهار را به شبکه حقانی و سازمان اطلاعات ارتش پاکستان نسبت داده است و سخنگوی طالبان نیز مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.

ورود تیم تحقیقاتی بریتانیا به افغانستان برای بررسی انفجار قندهاربه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم تحقیقاتی پلیس اسکاتلندیارد بریتانیا برای آغاز روند تحقیقات مشترک با امارات متحده عربی به منظور بررسی و تحقیق درباره انفجار اخیر در قندهار به این ولایت اعزام شده است.

جنرال رازق فرمانده پولیس ولایت قندهار اعلام کرد که تیم تحقیقاتی پولیس امارات نیز وارد قندهار شده تا روند تحقیقات مشترک با پولیس سکاتلندیارد را آغاز کند.

گفته می‌شود که سه تیم تحقیقاتی از جمله گروه تحقیقاتی دولت افغانستان برای بررسی چگونگی وقوع این انفجار تا به حال به قندهار رفته‌اند ولی پولیس سکاتلندیارد به دعوت امارات متحده عرب برای بررسی به این ولایت آمده‌اند.

رشد نوشت: این انفجار در نشست والی قندهار با سفیر امارات متحده عربی در ساختمان مهمانخانه ولایت قندهار رخ داد که والی قندهار و «جمعه الکعبی» سفیر امارات متحده عربی نیز زخمی شدند و پنج نفر از دیپلمات‌های امارات از جمله چند مقامات افغان کشته شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار