کرمان؛

وضعیت مطلوب اجرای تمامی پروژه های عمرانی شهر کرمان

استاندار کرمان گفت: با هماهنگی خوبی که بین مدیران استان رقم خورده تمامی پروژه های عمرانی شهر کرمان در دست اجراست وحتی ازبرنامه زمانبندی جلوتراست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر کرمان از جمله میدان آزادی، گودال خشت مالها (صاروج پارس)، قلعه های دختر و اردشیر، نورافشانی و روشنایی گلزار شهدا افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و شهر کرمان را بسازیم.

وی افزود: 40 سال در کرمان کار عمرانی بزرگی انجام نشده و الان که این فرصت فراهم است همه مردم و مدیران با نگاه مثبت کمک کنند تا کارها به خوبی پیش برود.

استاندار کرمان اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: مسیر غربی میدان آزادی، مسیر خیابان اقبال به میدان آزادی تا 22 بهمن ماه جاری بازگشایی می شود.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم برای راحتی مردم و رفت و آمد خودروها هرچه زودتر مسیرها را باز کنیم.

رزم حسینی گفت: بازسازی قلعه دختر و اردشیر کار بزرگی است که تا سال آینده انجام می شود و با بهره برداری از این پروژه، یک مسیر گردشگری به مسیرهای گردشگری کشور اضافه می شود.

وی تصریح کرد: تا عید نوروز قسمتی از این قلعه احیا می شود و مردم می توانند از این بنای تاریخی بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: کرمان ظرفیت کهنی دارد و می توانیم کارهای جدیدی را شروع و اعتبار آنها را با تهاتر و راهکارهای دیگر تامین کنیم.

استاندار کرمان افزود: در راستای احیاء و بهره برداری از خانه های تاریخی و قدیمی، هفت خانه قدیمی که مدتها قبل توسط میراث فرهنگی خریداری شده بود به شهرداری واگذار شده و کار مرمت این خانه ها در حال انجام است.

وی به اجرای المان ایثارگران و نورپردازی در گلزار شهدای کرمان اشاره کرد و گفت: باید همه مسئولان دست به دست هم داده و شهر کرمان را بسازیم.

وی درباره اجرای فاز دوم پروژه میدان شهدا (مشتاقیه) نیز گفت: برای این پروژه مطالعه و کار کارشناسی شده و اکنون در شورای شهر در حال بررسی است و اگر شورا کار را سرعت دهد به زودی اجرایی خواهد شد.

رزم حسینی اضافه کرد: میدان شهدا مرکز شهر است که باید وضعیت کنونی آن تغییر کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، معاون امور عمرانی استاندار کرمان، فرماندار کرمان، شهردار کرمان، نمایندگان و مدیران پروژه های عمرانی و جمعی دیگر از مسئولان و اهالی رسانه استاندار کرمان را در این بازدیدها همراهی کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار