هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛

رقابت جذاب ملی حفاری اهواز با سایپا تهران

لیگ برتر فوتسال بانوان با 6 دیدار وارد هفته چهاردهم می شود.

رقابت جذاب صدرنشین با پدیده نیم فصل دومبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران  رقابت های هفته چهارم از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه 1 بهمن ماه پیگیری می شود.


دانشگاه آزاد-شهرداری زنجان

از این رو تیم دانشگاه آزاد از شهرداری زنجان پذیرایی می کند. شنیده ها حاکی از آن است که تیم شهرداری زنجان با مشکلات عدیده و نبود حامی مالی مناسب این تیم را هم به سرنوشت دو تیم تبریزی پیش می برد به صورتی که با نبود سرپرست،سرمربی و تعدادی از بازیکنان این تیم در بازی هفته گذشته برابر استقلال ساری حضور کامل تیم شهرداری زنجان در تهران نیز در ابهام قرار دارد.


از سوی دیگر تیم فوتسال دانشگاه آزاد که هفته گذشته برابر سایپا جان گرفته نیم فصل دوم رقابت ها به تساوی دست یافت برای جبران فاصله به وجود آمده با تیم صدر نشین به دنبال پیروزی پر گل در این بازی است.


بازرگانی امیرنوشهر-می رشت سپیدرود

بازرگانی امیر نوشهر در خانه برابر تیم چهارم جدول رده بندی می رشت سپیدرود صف آرایی می کند تا شاید بتواند شکست سنگین هفته گذشته برابر کارای شیراز را جبران کند.


استقلال ساری-پالایش نفت آبادان

استقلال ساری دیگر تیم شمالی لیگ برتر فوتسال بانوان نیز در خانه میزبان پالایش نفت آبادان است. تیم فوتسال بانوان پالایش نفت که هفته گذشته در دربی تیم های جنوبی نتیجه را به تیم صدرنشین حفاری واگذار کرد برای کسب نهایت امتیاز و ماندن در کورس قهرمانی به ساری می رود.


ملی حفاری-سایپا تهران

رقابت جذاب هفته چهاردهم را تیم صدرنشین جدول رده بندی و پدیده دور برگشت رقابت های فوتسال بانوان برگزار می کنند. در این رقابت تیم فوتسال بانوان ملی حفاری پذیرای سایپای تهرانی است که در هفته گذشته دانشگاه آزاد را با تساوی متوقف کرد همچنین تیم دانشگاه آزاد بسیار امیدوار است که سایپا بتواند در این بازی ملی حفاری را نیز متوقف کند.

در دیگر بازی دختران کویر کرمان در رشت به مصاف شهرداری این شهر می روند.


سپاهان اصفهان-کارای شیراز

آخرین رقابت این هفته از لیگ برتر فوتسال بانوان را سپاهان اصفهان و کارای شیراز برگزار می کنند. در حالی کارای شیراز به اصفهان می رود که پیش از این گفته شده بود شهناز یاری به دلیل مشکلات شخصی از سرمربیگری این تیم استعفا داده است اما شنیده ها حاکی از آن است که با تلاش های مدیر عامل این تیم و نائب رئیس بانوان هیئت فوتبال فارس وی تیمش را برابر سپاهان هدایت می کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار