پایان ساخت دستگاه چک اوتی قطعات

با تلاش و همت متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی مجتمع گاز پارس جنوبی در عسلویه استان بوشهر عملیات ساخت دستگاه چک اوتی(خمیدگی) قطعات با موفقیت به پایان رسید.

پایان ساخت دستگاه چک اوتی قطعات
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با بهره گیری از توانایی متخصصان و کارکنان متعهد در کارگاه مرکزی ساخت دستگاه چک اوتی با برنامه‌ریزی دقیق، پس از مراحل طراحی و ساخت با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عباس صیادی افزود: این دستگاه با صرفه‌جویی در مدت زمان انجام عملیات‌های از قبیل چک کردن اوتی(خمیدگی) انواع پمپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی گفت: این دستگاه از ابتدای مراحل طراحی تا ساخت با همت و تلاش متخصصان توانمند کارگاه مرکزی محقق شده است و اگر چه دستگاه‌های زیادی در جهان در این زمینه ساخته شده ولی دستگاه‌های ساخته شده قبلی دارای هیچ‌گونه مهندسی معکوسی نبوده و این مهم در کارگاه مرکزی با دقت مورد مطالعه و به انجام رسیده است.

صیادی افزود: اهمیت دستگاه چک اوتی(خمیدگی) زمانی مشخص می گردد که بدانیم اوتی(خمیدگی) مجاز در بسیاري از قطعات   صفر و سه دهم تا صفر و پنج دهم میلی متر است و جهت اندازه گیری این اندازه خصوصا در طول های بلند و وزن های زیاد دقت دستگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.