اصفهان؛

تساوی تیم‌های هم‌استانی در دربی هندبال نصف‌جهان

نتیجه دربی رفت هندبال استان اصفهان یک‌بار دیگر تکرار شد و دو تیم سپاهان و شهرداری کاشان در بازی برگشت نیز به تساوی رضایت دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در چارچوب مسابقات هفته نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال، دو تیم سپاهان و شهرداری کاشان در سالن شهید سجادی به مصاف هم رفتند.

در این دیدار که حکم دربی هندبال استان را داشت، با استقبال خوب تماشاگران مواجه شده بود تا یاد و خاطره سال‌های دور این سالن زنده شود.

تا قبل از این دیدار شهرداری کاشان با دو امتیاز بیشتر در رده دوم جدول رده‌بندی جای داشت و تیم سپاهان نیز در رده سوم جای گرفته بود تا این مسابقه علاوه بر دربی تیم‌های هم‌استانی، مصاف تیم‌های همسایه نیز محسوب شود.

با توجه به حساسیت امتیازی در این دیدار، دو تیم تلاش زیادی برای برد صورت دادند اما سپاهان عملکرد بهتری نسبت به تیم حریف داشت و بازی با تساوی 12 بر 12 در پایان نیمه نخست خاتمه پیدا کرد.

در نیمه دوم نیز تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه دیگری و دیکته برتری ادامه داشت و شهرداری کاشان توانست نمایش بهتری داشته باشد اما سپاهان هم گل‌های خورده را جبران کرد.

در پایان نیز هیچ‌کدام از دو تیم نتوانستند برنده این بازی لقب بگیرند و بازی با تساوی 26 بر 26 خاتمه پیدا کرد تا نتیجه رقم خورده به سود تیم صدرنشین نفت‌ و گاز گچساران باشد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار