کرمان؛

محموله صادراتی جیرفت راهی افغانستان شد

نماینده اداره کل گمرکات استان کرمان در جیرفت گفت: نخستین محموله پیاز به وزن 15 تن به مقصد کشور امارات و 15 تن ماست از این شهرستان به مقصد افغانستان صادر شد.

محموله صادراتی جیرفت راهی افغانستان شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی نیکبخت گفت: جیرفت قطب تولید محصولات کشاورزی کشور است وما درصدد بازاریابی محصولات این شهرستان در بازارهای بین المللی هستیم تا شاهد صادرات بیشتری از این منطقه باشیم.

وی به صادرات 600 تن خرما در 9 ماه نخست سال جاری از جیرفت به دیگر نقاط کشور نیز اشاره و افزود: با توجه به اینکه در آستانه برداشت محصولات سیفی در این شهرستان هستیم پیش بینی می شود امسال صادرات بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: صادرات کالا به سایر کشورها موجب بازاریابی و افزایش روحیه تجاری در بازار کشور مقصد و استقبال بازرگانان بیشتری از محصولات تجاری می شود.

نیکبخت خاطرنشان کرد: مشتری مداری و بازاریابی پایه صادرات را تشکیل می دهد و سرمایه گذاران و کشاورزان اگر در سایر کشورها بازاریابی خوبی داشته باشند، گمرک هم این اعتماد را به آنها خواهد داد تا بتوانند صادرات بیشتری به سایر کشورها داشته باشیم.

نماینده اداره کل گمرکات استان درجیرفت اظهار کرد: گمرک جنوب استان کرمان این آمادگی را دارد تا زمینه صادرات را برای سرمایه گذاران و کشاورزان این خطه فراهم کند .

منطقه کشاورزی وچهارفصل جیرفت در 230کیلومتری مرکز استان واقع شده به هند ایران مشهور است.
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.