ساری؛

تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی

ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی در مازندران تشکیل شد.

دلاور بزرگ نیا مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از تشکیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان خبرداد و گفت : فرمانداران 22 شهرستان به همراه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه تر به مسافران در نوروز سال 96 تصمیم گیری می کنند.

بزرگ نیا از مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط خواست تا نیروهای فعال و پا به کار را به ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران معرفی کنند .

وی افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز سال 95 از 27 اسفند پارسال فعالیت خود را آغاز کرد و تا 17 فروردین امسال ادامه داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران از نبود آمار جامع ارائه خدمات به عنوان یکی از نقاط ضعف دست اندرکاران فعال در حوزه خدمات سفر یاد کرد .

دلاور بزرگ نیا داشتن آمار دقیق را در برنامه ریزی مدیران ارشد کشوری و استان مازندران ضروری دانست و افزود : هر چند در نوروز 95 با تلاش ها و هماهنگی های صورت گرفته بخش بیشتری از این مشکل رفع شد و نوروز 96 به طور قطع آمار دقیقی تهیه خواهد شد.

وی فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی مازندران را همچون ستاد مدیریت بحران ضروری دانست و گفت : واکنش و اقدام سریع در بسیاری از حوادث که گاهی لحظه به لحظه در این استان رخ می دهد ، به نیروهای فعال نیاز دارد .

وی به ضرورت رسیدگی فوری به شکایات مسافران و گردشگران از تخلفات صنفی در ستاد خدمات سفر اشاره کرد و افزود : واکنش سریع در چنین مواقعی همسنگ با واکنش در مواقع بحرانی است .

40 میلیون گردشگر از آغازامسال تاکنون به مازندران سفر کردند که بیشترین اقامت ثبت شده بر اساس میانگین شبانه روزی مربوط به تعطیلات نوروزی است .

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار