سمنان؛

افتتاح نمایشگاه مبلمان و لوستر در سمنان

این نمایشگاه از سه شنبه بیست و هفتم دی تا جمعه یکم بهمن 95 به مدت پنج روز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سمنان برپاست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان، لوستر و روشنایی و جهیزیه عروس در سمنان با شعار خانه ایرانی، کالای ایرانی، از سه شنبه بیست و هفتم دی تا جمعه یکم بهمن 95 به مدت پنج روز، در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سمنان برپاست و از ساعت 16 تا 22 میزبان بازدیدکنندگان است.

عبدالحمید دربانیان افزود: 68 تولید کننده داخلی، مبلمان، لوستر و فرش در بیش از 25 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه از هفت استان، شامل استان های هرمزگان، تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، اردبیل و سمنان تولیدکنندگانی حضور دارند.

دربانیان یاد آور شد: این نمایشگاه به منظور آشنایی و معرفی کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی و افزایش اشتغال در این حوزه برپا شده است تا با ارایه دستاوردها و توان تولید داخلی، مردم نیز به خرید تولیدات ایرانی تمایل بیشتری پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های صنعتی و بازرگانی استان سمنان با اشاره به محتوای نمایشگاه که بیشتر در حوزه مبلمان، لوستر، و فرش تقسیم می شود، یادآورشد: در هر بخش چندین شرکت، آخرین تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند تا علاوه بر امکان انتخاب برای بازدیدکنندگان، رقابت و تلاش برای افزایش کیفیت بین شرکت های تولید کننده نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.