کرمان؛

حساب و کتاب بیت المال از نگاه یک قاضی

معاون برنامه ریزی و توسعه قضایی دادگستری کل استان کرمان ازاقدام ارزشمند و جالب یکی از قضات کرمانی در هنگام بازنشستگی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مهدی بخشی افزود:این قاضی که خواست نامش فاش نشود مبلغ 50میلیون ریال بابت هزینه های احتمالی استفاده شخصی از امکانات بیت المال به حساب دادگستری کرمان واریز نموده است.

وی اظهار داشت:این قاضی کرمانی پس از اینکه به افتخاربازنشستگی نائل آمدند مبلغ 50میلیون ریال بابت هزینه های احتمالی استفاده از لوازم مصرفی اداری طی 30سال خدمت را به حساب بیت المال برگردانده است.

این مقام قضائی با بیان اینکه دستگاه قضائی استان از قضات وکارمندان اداری مومن ،متعهد و پرتلاشی برخوردار است، تصریح کرد:مبلغ فوق الذکر در جهت خرید اموال اداری برای مناطق محروم استفاده خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد:اموال عمومی و دولتی از مصادیق بارز بیت‌المال به شمار می‌آیند، و تمامی افراد به ویژه کارمندان در حفظ و نگهداری آن مسئول‌اند.

این مقام قضائی استفاده شخصی از بیت المال را منکر بزرگی در ادارات و سازمان ها دانست و خاطرنشان کرد: مدیران و کارمندان در دستگاه بایستی در استفاده از بیت المال دقت نظر بیشتری داشته باشند و از عقوبت اخروی استفاده از بیت المال و حق الناس هراس داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.