ساری؛

دستگیری سارق منازل در آمل

سارق حرفه ای منازل با 11 فقره سرقت در آمل دستگیر شد.

سرهنگ ولی الله گنجيان مقدم فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری از شناسايی و دستگيری سارق حرفه ای منزل و اعتراف به11 فقره سرقت خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، ماموران پليس آگاهی و کلانتری های اين فرماندهی با تقويت گشت های انتظامی و بررسی موارد مشکوک موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه های سرقت با پی جويی های پليسی دريافتند، همه سرقت ها به يک شيوه و شگرد به وقوع پیوسته است.

سرهنگ گنجيان مقدم افزود : ماموران با پيگيری های همه جانبه و انجام اقدامات خاص پلیسی سرانجام توانستند سارق به نام امیر- ب را شناسايی و در عملياتی غافلگيرانه در مخفیگاهش دستگير کنند.

وی با بيان اينکه اين فرد با گرفتار ديدن خود در دست قانون سعی کرد با اظهارات ضد و نقيض خود را بی گناه جلوه دهد،گفت : با هوشياری ماموران پليس و انجام تحقيقات فنی، سارق به 11 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

وی از مردم خواست منازل خود را به انواع تجهيزات حفاظتي و ايمني ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را سریعاٌ به پليس 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.