ساری،

سرقت از حساب يک دوست به بهانه بازی

کارآگاهان سايبری پليس فتای مازندران متهم به سرقت اينترنتی از حساب دوستش برای بازی آنلاين را شناسايی و دستگير کردند.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئيس پليس فتای مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: در پی مراجعه و شکايت فردی مبنی بر برداشت غير مجاز از حساب بانکی اش به ارزش 18ميليون ريال در چندين مرحله ، موضوع در دستور کار کارآگاهان سايبری اين پليس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی قضائی و انجام تحقيقات فنی سارق اينترنتی که از دوستان مالباخته بود را شناسايی کردند، افزود: کارآگاهان پس از شناسايی متهم، اين فرد را احضار کردند و مورد تحقيق و بازجويی قرار دادند.

سرهنگ محمدنژاد، گفت:متهم در تحقيقات و بازجويی های پليس ضمن اقرار به بزه انتسابی، گفت:شاکی يکی از دوستان نزديک وی بودهکه با وی بازی های آنلاين انجام می داد.

براساس اين گزارش، متهم در ادامه اظهارات خود به پليس از اعتيادش به بازی های رايانه ای خبر داد و افزود: هزينه زياد بازی های آنلاين موجب شد تا وسوسه برداشت از حساب دوستم به سرم بزند.

با توجه به اظهارات اين فرد وی پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شد.

رئيس پليس فتا مازندران به شهروندان هشدار داد رمز عبور و اطلاعات حساب بانكی خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار نداده تا زمينه برای تحريک به ارتکاب جرم از سوی ديگران فراهم نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار