مزاح کوربین پس از مقایسه شدن با ترامپ: من مدل موهای خاص خودم را دارم!+ عکس

رهبر حزب کارگر انگلیس با انتقاد از سیاست‌های لندن، در یک برنامه تلویزیونی شباهت خود با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا را رد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، جرمی کوربین –رهبر حزب کارگر انگلیس- در یک برنامه زنده تلویزیونی شباهت باطنی خود به دونالد ترامپ –رئیس‌جمهور منتخب آمریکا- را رد کرد. وی در این برنامه برای تأکید بر تفاوت فاحش خود با دونالد ترامپ به شوخی گفت: «من موهای خاص خودم را دارم».

کوربین پیشتر در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کرده بود در نظام سیاسی انگلیس تقلب می‌شود و منتقدان، این اظهارات وی را مشابه سخنان ترامپ ارزیابی کرده بودند. رهبر حزب کارگر انگلیس یکشنبه صبح در برنامه «اندرو مِر شو» شبکه بی‌بی‌سی حضور یافت و این ادعا را رد کرد.

کوربین در این خصوص گفت: «من واقعاً مشتاقم بدانم شباهت‌های من و دونالد ترامپ چیست. آیا منظورتان موهای ماست؟ اما من موهای خودم را دارم».

وی همچنین اعلام کرد: «ما مدت‌هاست همه چیز را خصوصی‌سازی و یک شکاف بزرگ میان ثروتمندان و فقرا ایجاد کرده‌ایم. ما یک نظام سیاسی داریم که تعداد زیادی از مردم را نادیده می‌گیرد».

منتقدان بر این باورند که پیروزی پوپولیسم (عوام‌گرایی) در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و همه‌پرسی انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا باعث شده است کوربین و مشاورانش برای جلب حمایت مردم، از دونالد ترامپ تقلید کنند.

تصویر ساختگی از کوربین با موهای ترامپ در رسانه‌های انگلیسی

کنایه جرمی کوربین به موهای ترامپ در برنامه زنده تلویزیونی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار