شافعی:

از ظرفیت بالایی در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات برخورداریم

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: ما می توانیم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازار صادراتی کشورهای همسایه و برخی کشورهای آسیای مرکزی تسلط پیدا کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان غلامحسین شافعی امروز در نشست صبحانه کاری فعالان اقتصادی که با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: مقام معظم رهبری در حوزه توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید فراوانی دارند.

رییس اتاق بازرگانی ایران با بیام اینکه در کشور ما این حوزه تا حدی جوان است افزود: اما ظرفیت ها و قابلیت های کشور در این زمینه بالاست و ظرفیت های پیش روی کشور هم مخصوصا با توجه به جغرافیای ایران و نیاز کشورهای منطقه بالاست.

وی تصریح کرد:  با توجه جدی وزارت ارتباطات امیدواریم از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در داخل و خارج از کشور استفاده بیشتری شود.

شافعی بیان کرد: ما می توانیم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات به بازار صادراتی کشورهای عراق، افغانستان و بعضی کشورهای اسیای مرکزی تسلط پیدا کنیم و حرف قابل توجهی برای گفتن در این بازارها داریم.

وی با بیان اینکه نقطه شروع می تواند همکاری بین بخش خصوصی و دولتی باشد گفت: ظرفیت های اتاق بازرگانی ایران در این زمینه قابل توجه است.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار