مشهد؛

آشنایی شرکت های دانش بنیان با خدمات کریدور توسعه صادرات

دوره آموزشی آشنایی شرکت های دانش بنیان با خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی گفت : کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری با هدف توسعه بازار صادراتی محصولات شرکت‌های دانش‌ بنیان در سال 93 راه‌ اندازی و مورد بهره‌ برداری قرار گرفت.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: خدمات تسهیل کننده فرآیند صادرات کالا‌ها و همچنین آموزش و مشاوره شرکت‌ها در حوزه صادرات از جمله نیازهای اساسی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

او با اشاره به حمایت های دولت  تدبیر و امید در این زمینه گفت: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور ایجاد و خلق ثروت برای جامعه از طریق صادرات محصولات با فناوری بالا، اقدام به حمایت از خدمات این کریدور کرده و این امکان را فراهم نموده است تا صادرات شرکت‌ها از طریق اینگونه خدمات تسریع شود.

مهدی زاده مقدم بیان داشت: یکی از برنامه های ما شناسایی نقاط قوت و ضعف شرکت‌های دانش بنیان در مسیر بین المللی شدن، بررسی و ارزیابی وضعیت صادراتی آنها است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این شرکت در راستای گسترش ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی در صنعت و با هدف بستر سازی برای توسعه فناوری و حمایت از شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه فناوری و صنایع پیشرفته کشور در تلاش است.

این دوره در تاریخ 30 دی در مرکز خدمات فناوری برگزار می شود.
انتهای پیام// ف ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.