ساری؛

حمایت از برنامه های علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی

به منظور توانمند سازی علمی دانشجویان بسیجی برنامه های علمی با محوریت اقتصاد مقاومتی حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه برای توانمند سازی علمی دانشجویان بسیجی برنامه های متنوعی را در دستورکار قرار دارد، گفت: قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی به منظور آموزش، هدایت و حمایت از هسته های علمی دانشجویان بسیجی تشکیل شده است و در این راستا برنامه های متنوعی جهت توانمند سازی اعضا و فعالان این قرارگاه در حال اجرا است.

وی افزود: هسته های علمی دانشجویی با رویکرد مسئله یابی موضوعات مختلف مختص مازندران در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل می شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران گفت: هسته های علمی دانشجویان بسیجی در برخی از دانشگاه ها تشکیل شده اما به صورت متمرکز در تمامی دانشگاه های استان در حال شکل گیری است.

شهرام نوری به چگونگی بهره گیری از طرح مسئله یابی هسته های علمی دانشجویان بسیجی اشاره کرد و افزود: همه مسائل طرح شده و موارد مربوط که توسط دانشجویان بسیجی جمع آوری شده توسط کارشناسان هر بخش به صورت تخصصی تبدیل به مقاله و کتاب خواهد شد.

وی به برگزاری جشنواره علمی بسیج دانشجویی نیز اشاره کرد و گفت: این جشنواره در بخش های مختلف علمی در دانشگاه خزر محمودآباد برگزار شد که 27 برگزیده داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار