زنجان؛

کمبود نیروی رادیولوژیست در کشور

در کل کشور با کمبود نیرو های مجرب رادیولوژیست رو به رو هستیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اشاره به درمانگاه های شهرستان های استان زنجان خاطر نشان کرد:طرح توسعه بیمارستان ابهر،توسعه اتاق عمل بیمارستان امید ابهر و توسعه ی اورژانس بیمارستان امام حسین شهر زنجان از جمله طرح های توسعه ای استان است.

محمدی با اعلام این خبر که 2 واحد زایمان فیزیولوژیک در استان وجود دارد گفت:در صورت استقبال همشهریان از  زایمان در آب  تعداد آنها افزایش خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاظر 142 تخت در بیمارستان امام حسین وجود دارد که در تلاش هستیم که این تعداد را به 256 تخت برسانیم.

محمدی افزود:کمبود درمانگاه در شهرک های اقماری در حال بررسی است و پس از بررسی ها درمانگاه مورد نظر در شهرکی احداث می شود که بیشترین تعداد بیمه شده را نسبت به شهرک های دیگر دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت:شهرستان های صایین قلعه،هیدج و ماهنشان شهرستان هایی هستند که نیاز به درمانگاه دارند و شهرستان ماهنشان در الویت توسعه و احداث درمانگاه هستند.

محمدی با اشاره به این که در کل کشور با کمبود نیروهای رادیولوژیست رو به رو هستیم گفت:در سال های گذشته بخش رادیولوژی با نیروهای مجرب در استان فعال بود امام به مرور زمان تمام نیروها بازنشسته شدند.

وی دلیل اصلی کمبود واحد های دولتی رادیولوژی را بالا بودن دریافتی واحد های خصوصی رادیولوژی دانست.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.