کرمان؛

حفظ حقوق شهروندی ، رويکرد پليس شهر کرمان

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: رويکرد ما حفظ حقوق شهروندی ، صيانت از کارکنان و توجه به آموزش است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ عبدالعل ی روانبخش در حاشيه بازديد از کلانتري 20 شهر كرمان در جمع کارکنان اين کلانتری، گفت: کار در نيروی انتظامی به جهت وجود آسيب های متعدد مشکل است ولی تکيه به اعتقادات دينی و مذهبی خود می تواند يک عامل بازدارنده قوي باشد.

وی افزود: پليس با توجه به وظيفه ذاتی خود در تعامل و برخورد مستمر با اقشار مختلف مردم است و به همين دليل کليه رفتار کارکنان دائماً زير ذره بين شهروندان قرار دارد، پس کليه کارکنان بايد همواره با رعايت انضباط و با رفتاری شايسته معرف و نماينده ای درخور و شأن پليس نظام جمهوری اسلامی ايران باشند که عدم توجه به موارد صيانتی متأسفانه عواقب منفی را برای فرد و سازمان به همراه دارد.

وی با برشمردن راهکارهای صيانت از کارکنان تصريح کرد: بهتر است ابتدا بر انتخاب کارکنان در مسئوليت های حساس حساسيت به خرج دهيم و در چرخش و انتقال کارکنان،برگزاری کلاس های آگاه سازی و اعمال تشويق و تنبيه به جا می تواند ضريب خطا را پايين آورده و به صفر برساند.

سرهنگ روانبخش، تاکيد کرد: رويکرد ما حفظ حقوق شهروندی ، صيانت از کارکنان و توجه به آموزش است.

وي با بيان اينکه رسالت اصلی روساء صيانت و توجه به سلامت اخلاقی کارکنان است، خاطرنشان کرد: تقويت ارزش های دينی، باورهای اعتقادی، ولايت پذيری، اخلاق مداری و ايجاد فضای معنوی در محيط کاری از مهمترين راهکارهای صيانت از کارکنان است.

وی افزود: جرايم کارکنان در واحدهايی رخ می دهد که شخص مسئول سهل انگاری کرده و نسبت به زير مجموعه خود پيگيری و نظارت کافی را نداشته باشد.

روانبخش تصريح کرد: بايد در مجموعه و سازمان خودمان اين باور و تلاش شغلی و جايگاهی را ايجاد كنيم که هدف ما ،خدمت به مردم است لذا همين امر باعث تعالی در رفتار، گفتار و پاسخگویی ها خواهد شد و بی شک توفيقات بالاتری را در عرصه های مختلف کسب خواهيم کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار