فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی؛

بسیجی واقعی یعنی پیشگام شدن در خدمت به مردم

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت:هر مدیر و کارمندی که در سازمان ها در خدمت به مردم با جدیت پیشگام بوده و دلسوز انقلاب است،بسیجی واقعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه شهدا، سردار عابدین خرّم در دیدار روسای کل ادارات استان آذربایجان غربی، اظهار داشت: در زیر بیرق انقلاب اسلامی هر کسی که دارای مسئولیتی است باید به گونه ای به وظایف خود عمل کند که شرمنده شهدا و گذشتگان نباشد.

وی با اشاره به معنای بسیج در دو مفهوم عام و خاص، گفت: در مفهوم خاص افراد بسیجی دارای پرونده بوده، سازماندهی شده و نام و نشانی دارند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی ادامه داد:جمع کثیری از افراد جامعه هستند که سازماندهی نشده و اسم و رسمی ندارند اما به دلیل اعتقادی که به نظام اسلامی و آرمان های کشور دارند قلبش برای سربلندی نظام اسلامی می تپد که این همان معنای عام بسیج است.

سردار خرّم با بیان اینکه نظام اسلامی دارای استقلال بوده و در امورات خود به هیچ کشوری وابسته نیست، ادامه داد:در نظام اسلامی مردم خداوند متعال را ناظر بر اعمال خود می دانند .

وی تصریح کرد: کشور ایران دارای نظام ولایی بوده و مردم جامعه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را رکن رکین نظام اسلامی می دانند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دولت و قوای دیگر مبتنی بر چارچوب های اسلامی حرکت می کنند، افزود: در نتیجه در چنین جامعه ای همه افراد بسیجی محسوب می شوند.

سردار خرّم با بیان اینکه هر کسی که با روحیه انقلابی و انگیزه خدمت در جامعه تلاش کند، آن فرد بسیجی است، ادامه داد:مقام معظم رهبری نیز پیشرفت های خاص کشور را مدیون همین روحیه بسیجی می دانند.

وی ادامه داد: از دیدگاه مقام معظم رهبری هر فردی که با یک انگیزه الهی و روحیه جهادی وارد کار می شود و با نوع آوری،خلاقیت و ابتکار محصولی را تولید می کند، او دارای روحیه بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه منظور از بسیج 10 ها میلیونی در واقع بسیج به صورت سازماندهی نیست، گفت: همه افرادی که دارای روحیه کار، تلاش و جدیت و خدمت به همنوع هستند، در این جرگه بزرگ بسیج قرار می گیرند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: هر مدیر، کارمند و کارگزاری که در مجموعه ادارات و سازمان ها در خدمت به مردم پیشگام و در عمل به وظایف با جدیت دلش برای خدمت به انقلاب می تپد، بسیجی واقعی است

سردار خرّم با اشاره به دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری،گفت: در این دیدار نیز حضرت آقا فرمودند: دشمن بیرونی آمریکا، استکبار و جبهه سلطه است، ما مشکلاتی درونی نیز داریم که تنبلی، سستی،عقب انداختن کار پشت سرهم و ناکارآمدی دشمن درونی است.

وی مزیت جامعه اسلامی را نسبت به سایر جوامع ناظر دانستن خداوند متعال بر اعمال عنوان کرد و گفت: اگر خداوند متعال را در مقابل خود ناظر و حاضر ببینیم نسبت به کار خود تنبلی نخواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به خاطرات خود از برخی شهدای استان آذربایجان غربی، گفت: شهدا سختی کشیدند و حتی برخی از این شهدا در طول 24 ساعت، دو ساعت هم استراحت نداشتند و با همین روحیه توانستند قله های انسانیت را بپیمایند.

وی بر ضرورت توجه به روحیه انقلابی گری تاکید کرد و گفت: با روحیه و تفکر بسیجی و انقلابی باید در خدمتگزاری به مردم و دفاع از آمان های انقلاب درست عمل کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.