کرمانشاه؛

آیت اله هاشمی صبر ایوب داشت

استاندار کرمانشاه گفت: ملت با عزت و درایت ایران با حضوری بسیار باشکوه و میلیونی در مراسم تشییع پیکر حضرت آیت اله هاشمی نشان دادند قدرشناس زحمات یار دیرین امام و رهبری برای انقلاب و کشور هستند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رازانی اظهار داشت ایشان یار و همراه صمیمی انقلاب، امام، رهبری، مردم و نظام بودند و درگذشت ایشان ضایعه ای جبران ناپذیر برای کشور بحساب می آید .

استاندار کرمانشاه افزود: طی این روزها پیرامون ابعاد گسترده خدمات ارزشمند حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی به کشور، نظام و انقلاب، سخنان بسیار گفته شده ولی با این وجود هر چه هم این گفته ها تکرار شود باز نمی تواند بیانگر عظمت خدمات این شخصیت بزرگ باشد.

این مقام عالی استان در ادامه سخنانش به شرح خدمات حضرت آیت اله هاشمی در دوره های مختلف حیات پربار خویش پرداخت و گفت: این شخصیت بزرگ تاریخ ایران در سال های طولانی پیش از انقلاب و از آغاز نهضت تلاش ها و زحمات بسیاری را برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی انجام داده اند و در سال های پس از پیروزی انقلاب نیز در دوران های مختلف نقش آفرینی های بسیار برجسته و اثرگذاری داشته اند.

وی ادامه داد: حضرت آیت الله هاشمی در دو دوره اول  مجلس شورای اسلامی عنوان رئیس مجلس را بعنوان  جلوه آشکار مردمسالاری برخاسته از انقلاب اسلامی عهده دار بود.

دکتر رازانی جنگ تحمیلی را مهمترین تهدید عینی و گسترده پس از انقلاب معرفی کرد که کلیت نظام اسلامی و تمامیت ارضی کشور را تهدید می کرد و در دنباله اظهار داشت: در طول دوران 8 سال دفاع مقدس حضرت آیت اله هاشمی مقام جانشین فرماندهی کل قوا و فرمانده کل جنگ بودند و در این مقطع بسیار حساس و سرنوشت ساز با مدیریت و توانمندی های والای خویش بویژه در همانگ ساختن بسیج و سپاه و ارتش و سایر نیروها از کلیت نظام و تمامیت ارضی کشور صیانت کردند.

دکتر رازانی افزود: ملت با عزت و درایت ایران با حضوری بسیار باشکوه و میلیونی نشان دادند قدرشناس زحمات آیت اله هاشمی برای انقلاب و کشور هستند.

وی گفت: در شهر کرمانشاه و تمامی شهرستان ها نیز آیین های بسیار باشکوهی برای بزرگداشت یار دیرین امام و رهبری برگزار گردید و مردم قدرشناس استان کرمانشاه به شکل بسیار گسترده در آن ها حضور یافتند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.