بوشهر

تاکنون هیچ مراسم فرهنگی و دینی لغو نشده است

فرماندار بوشهر با بیان اینکه امنیت خوبی را در بوشهر شاهد هستیم، گفت: در شهرستان بوشهر تا کنون هیچ مراسم فرهنگی و دینی لغو نشده است.

تاکنون هیچ مراسم فرهنگی و دینی لغو نشده است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی صبح شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه فرمانداران موظف هستند که اهداف دولت را در شهرستان‌ها دنبال کنند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت که توسط مسئولین ارشد استان و کشور تاکید زیادی شده است توجه به تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: در همین راستا در شهرستان بوشهر سامانه رسیدگی به شکایات ایجاد شده و مردم به راحتی می‌توانند با برقراری ارتباط با سامانه ۱۰۰۰۰۳۷۳ مشکلات خود را بدون نیاز به حضور در فرمانداری با ما درمیان بگذارند.

فرماندار بوشهر بیان کرد: امنیت در شهر بوشهر خوب است و تا کنون هیچ برنامه فرهنگی و دینی در این شهر لغو نشده است.

جمشیدی خاطرنشان کرد: در خصوص آسیب‌های اجتماعی جلسات مختلفی در فرمانداری شهرستان برگزار شده است که از خروجی این جلسات  می‌توان به اجرای طرحی برای کاهش طلاق اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح مشاوره پیش از ازدواج الزام‌آور می‌شود گفت: در خصوص حاشیه‌نشینی نیز برنامه‌هایی در دستور کار داریم.

فرماندار بوشهر اظهار کرد: همچنین در خصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای اجرای اقتصاد مقاومتی، در این شهرستان با تاکید بر اجرای مشاغل خانگی، صنایع دستی و پرورش آبزیان کارهای خوبی صورت گرفته است.

جمشیدی طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان را یکی از طرح‌های خوب اجرا شده در این شهرستان عنوان کرد و افزود: طرح ملی بنیاد نخبگان یکی دیگر از طرح های این شهرستان است که بر اساس آن ۲۰۰ دانش آموز نخبه روستایی دو روز در هفته آزموش های لازم داده می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر خطاب به مدیران گفت: دولت تدبیر و امید در شهرستان بوشهر اقتدامات خوبی داشته است و مدیران باید با استفاده از ایام دهه فجر عملکردهای خود را به مردم ارائه دهند.

فرماندار بوشهر بیان کرد: دولت تدبیر و امید یکی از اهداف خود را ثبات در اقتصاد کشور قرار داده است که با اجرای برجام آثار خوبی را در این خصوص در کشور شاهد هستیم.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.