رفیعی:حمایت هواداران را با عملکردم جواب می دهم

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هواداران پرسپولیس به من لطف دارند و با عملکردم نشان می دهم که لیاقت حمایت هواداران دارم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛سروش رفیعی درباره برد پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد:برد خوبی بود و این پیروزی مبارک هواداران باشد.در اولین بازی ام برای پرسپولیس دوست داشتم شرایطی به وجود بیاید که بازی را ببریم که به این صورت هم شد. 

وی درباره اینکه هواداران در این بازی سنگ تمام گذاشتند،بیان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم، آنها قبل و بعد از حضورم در پرسپولیس لطف زیادی داشتند. امیدوارم با عملکردم ثابت کنم که لیاقت این حمایت دارم. 

هافبک پرسپولیس درباره اینکه از عملکردش رضایت داشت، تصریح کرد: بازی بسیار خوبی بود، به طور حتم تیمهایی که در ورزشگاه آزادی در مقابل ما به میدان می‌آیند سعی می‌کنند فشرده بازی کنند که این مسئله برایمان دردسر ساز می‌شود. به نظرم بعد از 10 نفره شدن تیممان موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم به پیروزی برسیم.برد در این بازی مهمترین اصل بود که با شرایط سخت توانستیم به این مهم دست یابیم. 

رفیعی درباره اعتراض برانکو از داور عنوان کرد:وظیفه ام بازی کردن و وظیفه ای است که مربی محول کرده و به آن عمل می‌کنم. همچنین به نظر داور احترام می گذارم. 

وی درباره شکایت باشگاه فولاد خوزستان اظهار کرد: بازیکن پرسپولیس هستم و می‌خواهم از بازی کردن برای این تیم لذت ببرم. در خدمت تیمم هستم و مابقی مسائل مربوط به باشگاه و کمیته انضباطی است.

هافبک پرسپولیس در پایان درباره بازی هفته آینده تیمش مقابل فولاد خوزستان خاطر نشان کرد:همه بازی‌ها برای ما شرایط خاصی دارد. با تمام وجود برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم.اگر با صلاحدید برانکو مقابل فولاد هم بازی کنم تمام سعی خود را برای مثمر ثمر بودن می کنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار