میناوند:حرکت لک حرفه ای نبود/برانکو حرف حق را زد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت:حرکت حامد لک حرفه ای نبود و فرکی باید با این دروازه بان برخورد کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مهرداد میناوند بعد از برتری پرسپولیس مقابل سایپا اظهار کرد: احترام زیادی برای فرکی و تیم سایپا قائل هستم اما این تیم از ابتدا هم برای مساوی آمده بود. تیمی که 10 نفره یک بر صفر جلو می‌افتد و در 30 دقیقه پایانی هم 3-4 فرصت از دست می‌دهد یعنی بازی خوبی انجام داده است و حیف بود که با اشتباهات داوری بازی مساوی شود. به نظرم داور عملکرد ضعیفی داشت و یک پنالتی نگرفت و یکی دو بار هم به حامد لک اخطار نداد. 

وی در ادامه عنوان کرد: حامد لک با حرکات خود باعث واکنش هواداران شده بود و من هم از حرکت لک عصبانی شده بودم. این گونه حرکات دیگر در اروپا وجود ندارد و اگر بخواهیم حرفه‌ای شویم باید با این رفتارها برخورد جدی شود. البته فرکی یک مربی اخلاق‌مدار است و خودش برخورد می‌کند.

میناوند بیان کرد: از گلزنی طارمی خوشحال شدم و هنوز هم معتقدم که این بازیکن آقای گل می شود. ضمن اینکه خدا را شکر او گلش را به من تقدیم کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مصاحبه جدید کی‌روش علیه برانکو گفت: به نظرم برانکو در برنامه نود قاطع حرف زد و این واکنش به آن حرف‌ها بود. من قصد دخالت ندارم  اما حق با برانکو بود و او حرف حق زد. وقتی تیم ملی لژیونرهایش را نداشت و سه ماه هم بازی ندارد دلیلی بر برگزاری اردو وجود ندارد، آن‌ هم در نیم‌فصل که بازیکنان باید کنار هم هماهنگ شوند.  

وی در ادامه عنوان کرد: فوتبال ما با این اختلافات ضرر می‌کند. معتقدم 4 تا بزرگتر مثل روشن، پروین و بزرگان دیگر باید دخالت کرده و این مسائل را حل کنند چرا که اختلافات ریشه‌ای نیست البته همواره سوءتفاهم‌ها بزرگتر‌ می‌شود. ضمن اینکه خود پیروانی هم کنار کی‌روش می‌تواند مثمرثمر باشد. اگر ایران در مقدماتی جام جهانی به میدان می‌رود، پرسپولیس هم نماینده ایران در آسیا است.

میناوند در پایان درباره اینکه بازیکنان با حضور در اردوی تیم ملی به اعتماد به نفس‌شان افزوده می‌شود، خاطر نشان کرد: سال‌ها ملی‌پوش بودم اما اینجا اردوهای درازمدت زیاد است. در تمام دنیا اینطور است که بازیکنی که به درد تیم ملی می‌خورد 72 ساعت مانده به اردو می رود. ضمن اینکه همواره از کی روش حمایت کردند اما این مرتبه حق با برانکو است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار